fbpx
Tweede deel line-up bekend!

Tweede deel line-up bekend!

Tweede deel line-up bekend!

Tweede deel line-up bekend!

We maken vandaag nog meer namen bekend. Er is dit jaar weer een breed scala aan topbands in de binnenstad te vinden op 15, 16 en 17 juli. Deze acts zijn allemaal onderdeel van het gratis programma, waar Big Rivers bekend om staat.

Er zijn dit jaar in totaal acht podia met allerlei muziekgenres, dus voor ieder wat wils om lekker van te genieten!  Op deze podia staan ook dit jaar weer meer dan honderd verschillende artiesten. We zijn heel trots dat we weer een vertrouwd programma neer kunnen zetten waar heel Dordrecht van kan genieten.

Te beginnen aan de Korte kalkhaven, daar ligt dit jaar het Zwarte Zwaantje, het podiumschip bekend van de Dordtse Feesten in 2021. Een fantastisch mooi podium met een verscheidenheid aan artiesten, waaronder de internationale ster: Karsu. Zij deed in 2021 mee aan het programma ‘Beste Zangers’ en liet ons meegenieten met haar hemelse stem. Jij als Big Rivers fan kan daar nu ook van gaan genieten! Karsu, van oorsprong Turkse, heeft internationaal gezien een grote fanbase, zowel hier in Europa als in de Verenigde Staten.  Je vindt hier ook optredens van onder meer POM (dé nieuwe festivalband, bekend van ESNS), heerlijke reggae van One Nation Band & nog veel meer!

Op podium Grotekerksplein vind je traditiegetrouw de allerbeste tribute bands van Nederland. Zoals Faith – A Tribute to George Michael, Nutbush (Tina Turner Tribute) en het Dordtse Skeftum, die de Grote Kerk op vrijdag feestelijk openen met een tribute aan Golden Earring. Uitgelicht dit jaar is de ‘vroege’ zondagochtend. Om 12.00 uur organiseren we samen met de Grote Kerk een mooie gospeldienst met een optreden van het Elijah Gospel & Soul Choir  en band. Dominee Paul Wansink van de Grote Kerk zal hierin voorgaan en de dienst van passende teksten en boodschap voorzien. Ook dit belooft een spectaculaire bijeenkomst te worden.

Op de Grote Markt komt dit jaar naast een groot podium ook een passende foodmarkt, waar de Mardi Gras uit New Orleans met Dordrecht samensmelt. De zaterdag zal een bijzonder programma kennen waar we binnenkort op terugkomen. Acts zoals Boogiemonster, Skeftum en Dowwen Heze maken dit podium helemaal compleet! De allerkleinsten onder ons kunnen zich ook prima vermaken bij de Waag. Daar staat een speciaal podium, overdag voor kinderen in samenwerking met SDK Kinderopvang.  In de avond kun je hier dansen op heerlijke zomerse salsa georganiseerd door verschillende salsa scholen uit de stad.

Waar vind je de echte authentieke blues op Big Rivers? Natuurlijk midden in de stad op Statenplaats. Verwacht onder andere Ivy Linn & The Lefthand Gamblers, Sunday Morning Jam Society & Mr. Blackhat!

Bij de Aardappelmarkt stelt de Popcentrale in samenwerking met United by Music, een programma met en voor jong talent, met lokale, nationale en zelfs internationale artiesten op één podium. Je vindt hier hiphop, drum ‘n bass & reggae met optredens van DONII, D Drecht Planet, Dreadless & Analog Kitchen. Dit podium wordt ondersteund door Sena.

Bij de Houttuinen, ook wel bekend als ‘De Giraffe’, vind je jazz, soul & meer! Verwacht muzikantschap van deze musici en een heerlijke zomerse sfeer! Dit jaar o.a. Dawn Patrol, Zappatori, Jan van Duikeren featuring legend John Engels, Jared Grant & Joel Sarakula! Ook de Jazzlab Sessions vinden we natuurlijk bij de Houttuinen. Dit podium wordt ondersteund door Sena.

Naast de programmering op de podia is er natuurlijk nog veel meer leuks te doen in de stad, je komt er maar op één manier achter. Wees erbij en kom met ons meegenieten! Klik op de podiumknoppen op onze homepage om alle namen te zien.

 

 

 

 

 

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=

Eerste helft programma bekend!

Eerste helft programma bekend!

Eerste helft programma bekend!

De eerste helft van het programma is bekend! Naast de geliefde (gratis) Big Rivers programmering komt er nu ook een spetterend programma op de Spuiboulevard. Deze zomer vind je alles van blues tot pop, en van hollandse meezingers tot dance op Big Rivers.

At the Boulevard

Naast onze normale programmering zijn er ook vier fantastische shows op het nieuwe podium ‘At the Boulevard‘ die je kunt bezoeken. Vanaf morgen (12 mei) gaat om 12 uur de verkoop van de early bird tickets online. We trappen dit nieuwe concept af met een fantastische show van het alom bekende Friends on Friday, met dj’s als la Fuente en Mr. Belt & Wezol.

Op zaterdag begint het feest al ’s middags met een volledig nederlandstalig programma met onder andere Martijn Fischer zingt hits van Hazes, Rene le Blanc en om er een Dordts tintje aan te geven, Jan van Est en Feestduo DubbelDik. We gaan lekker fout de avond in met Qmusic The Party – 4 Uur Fout waar ook de Vengaboys langs zullen komen. We sluiten zondag af met een dag vullend programma voor jong en oud, met artiesten als Kenny B, Van Dik Hout en de 3JS.

In de binnenstad

Voor iedereen die liever met een drankje door de binnenstad struint hebben we ook weer een geweldig gratis programma. Al onze tribute liefhebbers kunnen ook dit jaar weer terecht op het Grotekerksplein voor bands als Abba Tribute, Happy Tunes en dit jaar Face 2 Face: The Ultimate Tribute to Elton John & Billy Joel. The Billy Joel Experience kent u misschien wel van de SBS 6 show Battle of the Bands, zij creëeren samen met RocketMax deze bijzondere tribute. Daarnaast zijn er natuurlijk vele andere geweldige artiesten op de verschillende podia te vinden zoals de Skadillacs, King of the World, Smelly Kitchen en nog veel meer.

In de aankomende weken maken we de rest van het programma op de website en socials bekend. Houd deze vooral in de gaten! Bestel vanaf donderdag 12 mei je Early Bird tickets, want OP = OP.

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=

Misnixx App

Misnixx App

Misnixx App

We werken dit jaar samen met Misnixx. In deze app vind je alle informatie over Big Rivers vóór en tijdens het festival.

Download nu de app om op de hoogte te blijven van alles rondom het festival en je te laten navigeren van podium naar podium. Je vindt de Misnixx app in de Appstore en de Google Playstore.

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=

ZONDAG – SUNNY SUNDAY

ZONDAG – SUNNY SUNDAY

ZONDAG – SUNNY SUNDAY

14.00 – 23.00

Zondag 17 juli is er één show op ‘At the Boulevard’ met een dagvullend programma vol te gekke artiesten.  Dit gevarieerde programma maakt dit ook echt een dag voor jong en oud. Tijdens deze show kun je genieten van optredens van Kenny B, Van Dik Hout, de 3J’s, The Beautiful Ones en een spetterende afsluiting van Q5.

Kenny B

Kenny B was met ruim tien nummer 1-hits al een begrip in Suriname. Hij zingt al vanaf zijn achtste en doet dat in het Engels, Aucaans, Sranantongo en inmiddels ook in het Nederlands. Zijn Nederlandse muziek heeft echter lang op zich laten wachten; toen hij 28 was, kwam Kenny naar Nederland. Hij trad in die tijd regelmatig in het buitenland op en vooral in Suriname. Na zijn eerste Nederlandstalige single ‘Als je gaat’, bracht hij de hit ‘Parijs’ uit, die inmiddels meer dan 31 miljoen keer gestreamd is en bijna 34 miljoen keer op YouTube is bekeken. Met ‘Parijs’ wist Kenny B als eerste Nederlandse artiest 1 miljoen Spotify-streams in een week te scoren. Deze hit ontketende een serie van covers en meerdere samenwerkingen met verschillende singer-songwriters. 

Van Dik Hout

Los van trends koppelt Van Dik Hout in 1994 een modern rockgeluid aan pakkende Nederlandstalige teksten. Het slaat in als een bom. Hits als ‘Stil In Mij’ en ‘Alles Of Niets’ groeien uit tot lijfliederen van een generatie, het debuutalbum wordt een onvervalste klassieker. Met de albums en hits die volgen weet Van Dik Hout altijd de tijdsgeest te vangen. Ook wisten ze steevast op cruciale momenten een muzikale stempel te drukken. Of het nu tijdens optredens op grote festivals als Pinkpop, Lowlands of Concert at SEA was, met eigen shows, tijdens muziekprijzengala’s, met de laatste significante muzikale bijdragen van Herman Brood (de single Pijn), of tijdens het huwelijksfeest van Willem-Alexander en Máxima; Van Dik Hout was er steeds bij en kleurde het collectieve geheugen met hun muziek. 

De 3J’s

Het is precies vijftien jaar geleden dat Jan Dulles, Jaap Kwakman en Jaap de Witte als de 3JS landelijk uitgingen met hun eerste single, na een aanlooptijd van nog eens tien jaar die voor de heren van levensbelang was geweest. Door het spelen in vele verschillende (Engelstalige) bands leerden ze muziek te maken in veel verschillende stijlen. Deze kennis en ervaring kwam uiteindelijk samen in het repertoire van de 3JS. Een op akoestische instrumenten gebaseerde folk-pop-sound die vervolgens uitwaaierde naar vele andere stijlen met als belangrijke gemene delers de Nederlandse taal en de stem van zanger Jan Dulles. 

The Beautiful Ones

De Dordtse Prince tributeband ‘The Beautiful Ones’ brengt een divers repertoire met de grootste hits van de kleine man uit Minneapolis die in 2016 plotseling overleed. Purple Rain, Around the World in a Day, Parade, Sign o’ the Times; songs van deze albums uit de jaren ’80 komen voorbij!

Q5

Q5 combineert de beste eigenschappen van een band en een DJ. Creëert snelle mixes tussen verschillende muziekstijlen en brengt je van de ene in de andere verbazing. Q5 is soms rock, soms dance en alles daar tussenin. Kan entertainen als een band en beuken als een DJ, maar altijd op een eigen manier.

Waar elke andere band stopt, gaat Q5 nog een stap verder. Want net als je denkt dat het hoogtepunt is bereikt, dan dendert Q5 er nog een keer extra overheen. Q5 verovert je en sleurt je mee in een totaalbeleving van muziek, video en fx. Probeer maar eens stil te staan als de rest helemaal uit z’n dak gaat!

 

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=

ZATERDAG AVOND – 4 UUR FOUT

ZATERDAG AVOND – 4 UUR FOUT

ZATERDAG AVOND – 4 UUR FOUT

20.00 – 00.00

Zaterdagavond 16 juli is QMusic The Party 4 uur lang de gastheer van een groots, fout feest. Tijdens hun toch al toffe programma laten ze ook nog eens de Vengaboys voorbijkomen. Kortom, deze avond wordt weer een groot feest en is gezellig voor iedereen.

 

Q-Music The Party 4 uur fout

Al 15 jaar is het een begrip in Nederland met ongekende populariteit. Qmusic is uitvinder van het genre Fout en dat zorgt ervoor dat onze dj’s exact weten hoe ze een Fout Feest moeten maken. ABBA, Backstreetboys, Macarena, Rainbow in the Sky, ze komen allemaal voorbij. Bereid je voor op gezelligheid vanaf de eerste minuut en pijnlijke voeten van het dansen in de laatste minuut. Dit wordt een knalfeest!

Vengaboys

De Vengaboys begon met twee DJ’s, Danski en Delmundo, die vanuit hun oude schoolbus spontane en illegale strandfeestjes gaven. Tijdens hun tour langs de Spaanse kust en op Ibiza in 1992 hebben ze vier dansers/zangers, Roy, Denice, Kim en Robin toegevoegd aan hun DJ-sets om ze nog toffer te maken. Hun snel groeiende reputatie inspireerde de groep om de volgende stap te maken, hun eigen recordlabel te beginnen en hun eigen records te produceren.

De Vengaboys’ eerste internationale hit “Up & Down” werd in Maart van 1997 gepubliceerd en werd al snel een top 5 hit in Europa. Daarna veroverden ze ook de VS, maar dit was nog maar het begin want al snel werden hits als We Like To Party!, Boom Boom Boom Boom!! en We’re going to Ibiza op een nietsvermoedend publiek losgelaten. En de hits bleven maar komen. Shalala lala, Kiss (When the sun don’t shine) en Uncle John From Jamaica rezen allemaal de wereldwijde top 5 in. Al hun nummers behaalden de top 40 in het Verenigd Koninkrijk. Na hun succesvolle wereldtour stopte de groep voor een tijdje, maar in 2007 hergroepeerden ze en begonnen ze aan hun “Non-stop Worldtour”.

 

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=

ZATERDAG MIDDAG – GO DUTCH

ZATERDAG MIDDAG – GO DUTCH

ZATERDAG MIDDAG – GO DUTCH

14.00 – 18.00

Zaterdag 16 juli beginnen we de dag met ‘Go Dutch’, een middag voor alle liefhebbers van de Nederlandstalige meezingers. René Karst, bekend van het nummer ‘Liever te dik in de kist’, maar ook ‘Ik geloof in mij’-ster René le Blanc komen voorbij. Om er ook een lokaal tintje aan te geven zijn Jan van Est en Feestduo DubbelDik geboekt. De middag zal worden afgesloten met de grote uitsmijter ‘Martijn Fischer zingt hits van Hazes’. Dit belooft een groot spektakel te worden!

Martijn Fischer zingt hits van Hazés

Na een succesvolle clubtour met de hits van Hazes was het de hoogste tijd om deze hits naar het theater te brengen en dat deed hij op vrijdag 20 december 2019 in De Tamboer! 

Martijn Fischer is dé man die de nummers van Hazes als geen ander over kan brengen. Van groots en meeslepend tot klein en ingetogen. Met thema’s als liefde, eenzaamheid en het alledaagse leven. Vier met Martijn Fischer en zijn band wat André Hazes ons heeft nagelaten! 

René Karst

Nanananananana.. Atje voor de sfeer, voor de sfeer, aaatje voor de sfeer! Wie kan ‘em niet meebrullen, dé feesthit van 2019! De carrière van de sympathieke troubadour zit sinds ‘Liever Te Dik In De Kist’, het duet met Stef Ekkel uit 2016, in de lift en met nieuwe singles als ‘Sneeuwscooter Boy’, zijn vaste item bij Radio 538, en zijn rol in tv-programma’s als ‘All Together Now’ en ‘De Alleskunner VIPS’ lijkt daar voorlopig geen einde aan te komen. 

René Le Blanc

De combinatie stem, performance en uitstraling maken dat René le Blanc een zeer graag geziene artiest is op diverse podia. In 2020 werd René gevraagd om mee te doen aan het SBS tv-programma ‘Ik Geloof In Mij’ waar hij snel omarmd werd door het Nederlandse publiek. Zijn single ‘If I Tell You’ die hij in dat programma opnam werd een grote hit waardoor hij veelvuldig te zien en te horen was en nog steeds is in diverse radio- en tv-programma’s. 

2021 begon goed voor René, hij tekende een platencontract bij NRGY Music en releasede begin februari zijn eerste single ‘My Babylove’ bij deze maatschappij. 

Jan van Est

De Dordste Jan van Est timmert al jaren aan de weg. Jan is gezegend met een geweldig stemgeluid en is op het podium een ras-entertainer. Door de jaren heen wordt Jan een geliefde gast bij Nederlandstalige radio- en televisiezenders. Ook op piratenstations weten ze zijn muziek goed te vinden. Jan bracht een aantal zeer succesvolle singles uit zoals: ‘Kleine jongen’, ‘Ik wil maar kijken’, ‘Zing, Drink, Dans’, ‘Wat moet ik doen’, ‘Dat komt door jou’ en ‘Het is zoals het is’. De single ‘Nu Loop Je Mij Voorbij’ is een gevoelig nummer waarin hij zingt over voorbije liefde en verdriet op zijn eigen manier. Al deze nummers staan op zijn in oktober 2015 verschenen album ‘Het is zoals het is’. Op dit moment is hij druk met werken aan een nieuw album. Met zijn geweldige stemgeluid en afwisselende eigen repertoire is het een feestje wanneer Jan van Est op de bühne staat. 

Feestduo DubbelDik

Onder het motto ‘Liever te dik in de kist, dan weer een feestje gemist’ maken Remy en Chris het onmogelijk om stil te blijven zitten met Neerlands grootste partyknallers, heerlijke meezingers en diverse Après-Ski medley’s. Tel daarbij het enthousiasme en de aanstekelijke vrolijkheid van deze twee bloedgabbers op en uw feest kan niet meer stuk.  

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=

VRIJDAG AVOND – Friends on Friday

VRIJDAG AVOND – Friends on Friday

VRIJDAG AVOND – Friends on Friday

17.00 – 00.00

Vrijdagavond, het laatste stukje werkweek zit erop en it’s time to unwind! Samen met je vrienden en collega’s de stad in. Op 15 juli trapt At the Boulevard af met het dance concept ‘Friends on Friday‘ met bekende DJ’s als La Fuente en Mr. Belt & Wezol.  

Friends on Friday

Gestart als Dordtse tegenhanger van de maandelijkse vrijdagborrel in Rotterdam is Friends on Friday uitgegroeid tot een begrip. De eigenaar van het gelijknamige reclamebureau heeft in 2007 samen met een groepje vrienden het concept bedacht voor het maandelijkse feestje, telkens op een andere plek in de stad.

De groep kwam zelf eens per maand op vrijdag bij de befaamde Frank-borrel in Rotterdam en de leden vonden dat dit in ‘hun’ Dordrecht zelf eveneens moest kunnen.

La Fuente  21:00 – 22:30

La Fuente heeft ‘the feel good factor’ en geeft dit ook door aan zijn publiek tijdens zijn optredens. Hij is uniek in stijl en origineel in geluid. Tech house op zijn best. Het is opwekkend, energiek en brengt een glimlach op je gezicht. La Fuente brengt altijd die goede vibe en knalt het dak eraf met zijn sets! 

Mr. Belt & Wezol 19:00 – 20:30

Dit opvallende Nederlandse DJ duo, Mr. Belt & Wezol combineert retro met een nieuwe sound. Je kunt zowel in hun discografie als in hun DJ sets house tracks gemixt met te gekke samples verwachten. Ze creëren hun tracks met aandacht voor de balans tussen het bekende en het onbekende. Mr. Belt en Wezol stonden eerder al op Tomorrowland, Mysteryland en Ultra, dus er is een grote kans dat je dit populaire duo al eerder voorbij hebt zien komen.

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=

Een vertrouwd Big Rivers met een nieuw element: Big Rivers at the Boulevard

Een vertrouwd Big Rivers met een nieuw element: Big Rivers at the Boulevard

Een vertrouwd Big Rivers met een nieuw element: Big Rivers at the Boulevard

Big Rivers is deze zomer terug met een nieuw element! Op 15,16 en 17 juli en de week ervoor kan jong en oud weer genieten van een breed scala aan evenementen en entertainment in en om de historische Dordtse binnenstad. Nieuw dit jaar zijn de (betaalde) liveconcerten op de Spuiboulevard onder de naam ‘Big Rivers at the Boulevard’.

Zoals altijd is Big Rivers een feest waar iedereen welkom is en we gezellig met vrienden en familie naartoe kunnen gaan.  We vinden het vooral erg belangrijk dat er voor iedereen iets is. Big Rivers is dus weer terug met een nieuw element, en er is ook dit jaar weer een breed aanbod aan muziek en entertainment op en rondom de verschillende podia. Op het Grotekerksplein beginnen al een week voor Big Rivers de festiviteiten. Waaronder het meezingfeestje aMeezing, dat dit jaar de zondag vóór het festival plaatsvindt. Ook op de Korte Kalkhaven bij Merz zal dit jaar weer een podium geplaatst worden, maar anders dan andere jaren maken we dit jaar gebruik van het Back to the Rivers-schip (het Zwarte Zwaantje) als podium, zodat er op de kade meer ruimte is. Op de Grote Markt wordt er dit jaar meer plek vrijgemaakt voor het New Orleans Stage en op de Waag komt een speciaal kinderprogramma. Zo kunnen zelfs onze allerjongste festivalbezoekers zich de hele dag vermaken. Verder kun je lekker rondneuzen op de festivalmarkt en een hapje eten op de foodmarkt, die opnieuw op het Stadhuisplein en Groenmarkt te vinden zijn.

Boulevard

Met Big Rivers at the Boulevard breidt het festival zich uit naar een nieuwe locatie. Het negende podium komt op de Spuiboulevard, waar vier betaalde shows plaatsvinden, met een gevarieerd programma van dance tot pop, Nederlandstalig en ‘lekker fout’. Het feest op de boulevard begint op de vrijdagavond met Friends on Friday; een spetterend danceconcept met verschillende dj’s. Op de zaterdag is de eerste show een Hollands feest en ’s avonds wordt uitgepakt met Qmusic Foute Party Live. Op zondag wordt hier in stijl afgesloten met een gevarieerd programma vol artiesten van ’s middags tot ’s avonds laat. Binnenkort volgt er meer informatie over de kaartverkoop.

Sponsor worden?

Wil jij met je bedrijf ook deel uitmaken van dit grootse feest en gezellig meefeesten op het VIP-deck? Klik hier voor de mogelijkheden.

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=

Big Rivers voor Oekraïne

Big Rivers voor Oekraïne

Big Rivers voor Oekraïne

Beste Big Rivers Fans,

Wij voelen ons heel betrokken bij de situatie in Oekraïne en willen daarom ons steentje bijdragen. Wij zien onze organisatie en bezoekers als een grote Big Rivers familie en voelen uit de grond van ons hart dat we iets moeten doen om onze medemensen te helpen.
Daarom hebben we deze online collectebus geopend via Giro555 waar wij met zijn allen geld kunnen doneren voor onder andere schoon drinkwater, onderdak, voedsel, maar ook psychosociale hulp. Wij hopen als Big Rivers familie Oekraïne te kunnen helpen met een grote donatie uit Dordrecht.
Klik op de onderstaande link jouw donatie te doen of deel dit bericht op je sociale media.

Bedankt voor je steun!

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=

Big Rivers is back home!

Big Rivers is back home!

Big Rivers is back home!

Big Rivers is terug! Nadat het festival 2 jaar achter elkaar niet door is gegaan door de beperkingen van de Coronamaatregelen, keert het dit jaar terug naar de binnenstad. We willen het gevoel van voor de pandemie terug laten komen. Lekker dansen en genieten met je vrienden en familie  op dit enige echte ‘Dordtse Feessie’ is iets wat iedereen heeft gemist .

Maatregelen

Dankzij de versoepelingen is het festival op 15, 16, en 17 juli weer in haar originele vorm te beleven zijn. Mocht de situatie zich voor doen dat er wederom maatregelen worden ingesteld door de overheid, dan zullen we ons daar aan houden en aanpassen waar nodig. Veel bekende elementen van het festival komen weer terug, zoals de Mardigras aankleding, de festival- en foodmarkt en meer dan 100 muzikale acts.

Big Rivers en Opera

Dit jaar zal het podium op het Grotekerksplein eerder worden opgebouwd. Het podium wordt vóór het festival onder andere gebruikt voor de uitvoering van de stadsopera ‘Maria’, door het Muziektheater Hollands Diep. We zijn erg trots op onze samenwerking met Hollands Diep voor het uitvoeren van deze stadsopera. Deze ‘opera’ past ook goed bij Big Rivers omdat het voor en door Dordtenaren is en dus vooral ook alle Dordtse Big Rivers fans. Het sluit naadloos aan bij de Big Rivers beleving en zal een mooie toevoeging zijn aan deze Big Rivers week.

aMeezing

‘aMeezing Big Rivers’ wordt dit jaar uitgevoerd op zondag 10 juli, het weekend voor Big Rivers. Er is daardoor meer tijd en aandacht voor dit populaire evenement. Ook dit jaar kunnen we weer uit volle borst meezingen met dit geweldige koor. Verder voegen we deze editie ‘sponsor area’s toe aan het festival. Vorig jaar waren de sponsor area’s op Back to the Rivers ook al een groot succes. We hopen hiermee meer bedrijven te interesseren een bijdrage aan het festival te leveren.

Deze zomer vullen we de binnenstad weer met fantastische muziek en live bands waar iedereen weer als vanouds van kan genieten. Ben jij er ook bij?

 

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=