fbpx

Stedenband-song met Ntjam Rosie tijdens Big Rivers

jul 10, 2018

De Stichting Dordrecht Bamenda werkt aan het vergroten van de bekendheid van de stedenband van Dordrecht met Bamenda, een stad in het noordwesten van Kameroen. Doel is het stimuleren van contact en wederzijds begrip tussen inwoners en organisaties in Dordrecht en omgeving en de inwoners van Bamenda. Op die manier verruimen mensen hun blik op de wereld en kunnen unieke vriendschappen en succesvolle samenwerkingsverbanden ontstaan. Dit jaar wil de stichting de inwoners uit Dordrecht en omgeving op een creatieve manier betrekken bij de stedenband: door de ontwikkeling van een Stedenband-song! De Stichting heeft de Kamroens-Nederlandse jazz artieste Ntjam Rosie bereid gevonden om bij de ontwikkeling van de song te helpen. Samen met muzikale Dordtenaren – en een enkeling uit de regio – zal de artieste op 14 juli tijdens een sessie met de song aan de slag gaan. Het resultaat is ’s avonds om 20:00 uur op het Jazz Podium van Big Rivers te horen!

Tijdens het Hemelvaartweekend zijn op het Lepeltje Lepeltje Festival de eerste deelnemers voor de sessie geworven. Aanvullend zijn onder andere percussionist Saskia van der Vliet, multi-talent en basgitarist van de band Papa Goni Paulus Kock en een aantal zangers uit de groep Liquid Spirit van de Vocal Harmony Academy (VHA) van Govert van der Kolm benaderd en bereid gevonden om aan de sessie mee te doen. Daarnaast is aan diverse betrokkenen bij de stedenband, zowel in Dordrecht als in Bamenda, om inhoudelijke input voor de song gevraagd. Met deze ‘ingrediënten’ zetten Ntjam Rosie en de overige muzikanten op 14 juli overdag de Stedenband-song in elkaar. Om 20:00 uur brengt Ntjam Rosie met de speciale gelegenheidsband het resultaat ten gehore op het Big Rivers Jazz Podium op de Houttuinen. Vervolgens treedt ze tot 21:15 uur op met haar eigen band.

Ntjam Rosie
Ntjam Rosie (1983), geboren in Kameroen en woonachtig in Rotterdam, bracht recent haar nieuwste album uit, getiteld ‘Breaking Cycles’. Het is haar vijfde studio album en de opvolger van ‘The One’ (2015). Ntjam Rosie heeft op vele jazz-podia gespeeld, waaronder op North Sea Jazz. Ook heeft ze getourd in meer dan 20 landen. Afgelopen winter speelde ze door heel Nederland met haar eerste eigen theaterproductie ‘Breaking Beats’.
Meer informatie: www.ntjamrosie.com of www.facebook.com/pg/ntjamrosiemusic

Stedendband
De stedenband tussen Dordrecht en Bamenda bestaat sinds 1993. Een stedenband is een formele vriendschapsband of partnerschap tussen een Nederlandse stad en een stad in een ander land. Doel van zo’n band is om kennis te delen, van elkaars cultuur te leren, elkaar op bestuurlijk niveau ondersteunen, elkaar bij mondiale problemen te ondersteunen en – waar mogelijk – wederzijds economisch voordeel te behalen. Op initiatief van de gemeente werd in 1996 de Stichting Dordrecht Bamenda opgericht om de gemeentelijke stedenband te ondersteunen. Meer informatie: www.dordrecht-bamenda.nl.

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=