fbpx

Een Tribute aan Leo Schellinger!

jun 15, 2022 | Nieuws

Leo nam eerder dit jaar afscheid van het optreden wegens stemproblemen. Daarom willen we dit jaar Leo, die al 18x op Big Rivers heeft opgetreden een waardig afscheid geven. Hij schittert deze editie op onze poster als het gezicht van Big Rivers 2022. Daarnaast is er op zaterdag 16 juli om 20:00 een tribute aan Leo Schellinger georganiseerd op de Grote markt. De tribute bestaat uit optredens van artiesten waar Leo eerder mee heeft samen gewerkt. 

Voor onze poster hebben we dit jaar Leo Schellinger gevraagd om het posterbeeld te zijn. We vonden dit toepasselijk, omdat hij lang een vertrouwd onderdeel van ons festival is geweest. Schellinger kondigde enige tijd geleden aan dat hij moest stoppen met optreden vanwege stembandproblemen. Leo, die ruim 50 jaar op heeft opgetreden, stond in totaal 18 keer op een Big Rivers podium. Hij wist duizenden bezoekers te vermaken met zijn aanstekelijke en energieke optredens. Tijdens deze editie zetten we de Dordtse ‘Rock & Roll’ zanger Leo Schellinger in het zonnetje, met een speciaal voor hem georganiseerde tribute.

Zaterdag 16 juli vindt de tribute aan Leo Schellinger plaats van 20:00 tot 21:30 uur op het New Orleans stage op de Grote Markt. Anderhalf uur lang komen muzikanten voorbij waarmee Leo Schellinger over de jaren mee heeft samengewerkt. We willen graag op een toepasselijke manier afscheid nemen van Leo en dat kan niet anders dan er een gigantisch feest van te maken!

aMeezing

Laatst vertelde Leo in een interview met RTV Dordrecht dat één van zijn mooiste herinneringen aan Big Rivers, zijn optreden met het aMeezing projectkoor in 2019 was. Ook het koor was ontzettend enthousiast over hun samenwerking met Leo Schellinger. Dus besloot het aMeezing koor om tijdens hun show op zondagmiddag 10 juli op het Grotekerksplein ook aandacht te besteden aan zijn afscheid.

Klik hier voor het artikel in Dordt Centraal.

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=