fbpx

Friend On Friday Project

Vrijdagmiddag, het ­laatste ­stukje werkweek zit erop en it’s time to ­unwind! ­Samen met je vrienden en collega’s de stad in. Nog even ­napraten en ­interessante nieuwe ­contacten leggen. In een sfeervolle omgeving, mooie wijnen, cocktails, fingerfood, heerlijke muziek en met ­mensen bij wie je je thuis voelt. Een ­evenement voor mensen uit het bedrijfsleven in Dordrecht en Rotterdam.

Gestart als Dordtse tegenhanger van de maandelijkse vrijdagborrel in Rotterdam is Friends on Friday uitgegroeid tot een begrip. Bij het bladeren door duizenden foto’s die zijn gemaakt bij de 65 eerdere edities van Friends on Friday (FOF) in Dordrecht bekruipt Edward de Geus een ’tevreden, voldaan en fijn gevoel’.

,,Het is een feest der herkenning. Ik zie veel gezichten van mensen die er nu nog komen, een vaste kern. Al merk je dat nu ook een nieuwe generatie mensen op bezoek komt”, vertelt de eigenaar van het gelijknamige reclamebureau, die in 2007 samen met een groepje vrienden het concept bedacht voor het maandelijkse feestje, telkens op een andere plek in de stad.

De groep kwam zelf eens per maand op vrijdag bij de befaamde Frank-borrel in Rotterdam en de leden vonden dat dit in ‘hun’ Dordrecht zelf eveneens moest kunnen.

,,Als ik zo door de foto’s blader, dan realiseer ik me: ‘o ja, daar hebben we het ook nog gehouden’. Ik denk dat we wel 20 tot 25 locaties hebben gehad.”

De Dordtenaar, zoon van oud-voorzitter Arie de Geus van winkelcentrum Sterrenburg, heeft nooit bepaalde verwachtingen gehad van FOF. ,,We hebben het nooit als business case gezien. We zouden het wel zien, net zo lang doorgaan als dat het leuk was. Maar we zijn keer op keer doorgegaan omdat het leuk is. We hebben trouwe sponsors. Telkens als er wordt bijgetekend om een paar jaar door te gaan, is dat altijd wel spannend.”

De viering van het jubileum heeft voor De Geus, die het evenement inmiddels organiseert met Arjan van der Merwe en Maurice Sleicher wel een randje. Een halfjaar geleden overleed Jan Pieter Koene. ,,Mijn beste vriend en één van de grondleggers van Friends on Friday”, zegt De Geus. 

Tickets

Kaarten voor Friends On Friday met LA Fuente en WipNeus & Pim zijn te koop voor € 50,40.

Je kunt jezelf en eventuele gasten ook verwennen met een aantrekkelijk VIP pakket, inclusief parkeerkaart, hapjes, drankjes en informeel diner, consumptiemunten en een exclusieve afterparty.

Klik voor meer informatie over dit arrangement

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=