fbpx

Geslaagde editie voor ‘Big Rivers On Air’.

jul 20, 2020

Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus, kon dit jaar het Big Rivers festival niet plaatsvinden. In plaats daarvan organiseerden we een ‘On Air’ editie. Het hele weekend konden de bezoekers genieten van leuke flashbacks, een mini-festivalkrant, een ‘The Best Of Big Rivers’ playlist en drie speciale afleveringen van ‘Big Rivers On Air’. De afleveringen zijn zo’n tweeduizend keer bekeken en we hebben over het hele weekend heen een (online) bereik van zestigduizend personen gehad. De reacties waren positief we kijken dan ook terug op een geslaagd weekend. 

 

Eerste bevestigingen

Als verrassing zaten er ook een aantal bevestigingen verstopt tussen de filmpjes die werden uitgezonden. The Wanderers, Q5, Colibri, Soulsville ft. Dorona Alberti, Ivy Linn and the Left Hand Gamblers en What The Frnk staan alvast op de line-up voor volgend jaar. Iets om naar uit te kijken!

High Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
  • 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 10.000,=

Fine Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
  • 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 1.500,=

Super High Reach

  • Naamgever podium 
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
  • 12 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen

Prijs € 15.000,=

Good Reach

  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
  • Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
  • Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor  toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen

Prijs € 2.500,=

High Contact

  • 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
  • Bedrijfslogo op de festivalposter
  • Bedrijfslogo op de Big Rivers website
  • Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
  • Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
  • Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
  • Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
  • Redactioneel artikel Festivalkrant
  • Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
  • Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
  • 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
  • Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties

Prijs: € 25.000,=